img 041 988 646
img tinkara@zdraviodnosi.si
  • Follow us:
Blog & Vlog
17th Jun

2015

Ostali ste samski – kako naprej?

S partnerjem sta šla narazen. Odvisno od tega, kaj je bil razlog za razhod, so vaši občutki lahko žalost, jeza ali pa morda olajšanje. Kakorkoli, v vsakem primeru je dobro, da si vzamete po prekinitvi odnosa nekaj časa zase in se pripravite na nov odnos. Na tak način v nov odnos vstopite brez stare prtljage. Najslabše je, da si tega časa ne vzamete in da kar začnete z novim odnosom, kjer potem ponavljate iste napake in zgodba se ponovi – iz istega razloga odnos razpade in vi ste ponovno na začetku.

Po prekinitvi odnosa si vzemite čas zase.
Ta čas je pomemben zato, da predelate čustva in pogledate, kaj ste naredili dobro in kaj ne, torej kaj ne želite več ponavljati v naslednjem odnosu. Žalost, jeza, zamera…vse to so čustva, ki spremljajo obdobje, ko se nek odnos konča. Najslabše je, da na hitro potlačimo ta čustva in se “vržemo” v nov odnos ali pa jih samo potlačimo, sicer novega odnosa ne začnemo, a se “vržemo” v vse dejavnosti, ki jih prej, ko smo bili v odnosu, nismo mogli početi. Na tak način zavestno ignoriramo, kar je v nas – ignoriramo sebe in to ni prav. Ko je otrok žalosten, ga potolažimo, kajne? In če je prestrašen, ga pomirimo. Tako je treba tudi pogledati na sebe:
  • Če ste žalostni – dovolite si biti žalostni, izjokajte jo, dajte jo ven iz sebe. Naj s solzami odteče vsa njena teža, ki vas bremeni. Žalost najpogosteje potlačimo zaradi občutka krivde, saj mislimo, da ne smemo biti žalostni mi, ker smo sami krivi za nastalo situacijo. Pa saj ni važno, kdo je kriv – dejstvo je, da vi čutite žalost, zato je prav, da si dovolite jokati;
  • Če ste jezni – tako kot žalost je treba tudi jezo spustiti, sicer škodujete predvsem sebi, ker se ta jeza nabira v vašem telesu in povzroča notranje napetosti. Namreč ne gre samo za jezo na bivšega partnerja, jezni smo tudi nase (morda včasih še bolj nase kot na partnerja), ker smo si sami takšnega izbrali (in to ne prvič…). Spustite to jezo – s pisanjem svojih občutkov jeze, s tekom v naravi ali s kakšnim drugim športom – karkoli, samo da vam pomaga;
  • Če se v vas nabira zamera – podobno kot z jezo, je z zamero: namreč velikokrat bolj zamerimo sebi, kot bivšemu partnerju, ker nenazadnje smo sami takšnega izbrali (da nas je prevaral, nas zapustil, bil nespoštljiv itd.). Predelajte odnos – kaj je šlo narobe in kaj je bilo dobro, zakaj ste se odločili prav za tega partnerja (česa vas je naučil o sebi?), pa boste videli, da v resnici je bilo pa tako najbolj prav…

Obdobje samskosti je priložnost za osebnostno rast.

To je obdobje, ko se konča en odnos in začne drugi. To je obdobje, ko imate priložnost prepoznati, kateri so stari vzorci in prepričanja, ki se jih želite znebiti in na podlagi tega tudi lahko bolj jasno sestavite sliko, kakšno partnerstvo si želite in kakšnega partnerja. S tem postavite cilj, kateremu morajo slediti koraki v življenju: spreminjanje sebe, kar pomeni drugačno delovanje in reagiranje v različnih situacijah, vse v smeri tega cilja. Ob tem razvijate vztrajnost, razumevanje in potrpežljivost – lastnosti, ki jih potrebujete za kakovostno partnerstvo. 

In ko boste “zreli”, bo prišel. To bo takrat, ko vam bo ravno najbolj fino, ko si boste rekli, “pa ravno zdaj, ko je najbolj luštno”…Ja, ljubezen pride, ko jo najmanj pričakujemo ali drugače: ko boste vi srečni in zadovoljni s seboj in s svojim življenjem, bo prišel tudi tak partner, s katerim boste lahko to srečo in zadovoljstvo delili.

Share This :

To spletno mesto uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje. Z uporabo tega spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Zapri